Fortrydelse

Man har altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag man modtager varen, såfremt varen ikke er brugt eller har været taget i brug og alt inklusiv emballage fremstår som da man modtog varen.

Har du fortrudt dit køb indenfor 14 dage, skal du blot give os meddelelse herom. Meddelelsen skal gives på email: info@droneland.dk sammen med dit ordrenummer/ordrereference. 

Derefter skal du skal printe og udfylde vores fortrydelsesformular og sende denne med retur sammen med pakken. Hent formularen nedenunder. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette på email. Er 14 dages-reglen overskredet, bortfalder fortrydelsesretten.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

Varer leveret med GLS

Ved fortrydelse af køb kan du enten undlade at afhente varen, nægte at modtage varen eller returnere den til nedenstående adresse – du skal kontakte vores kundeservice, hvis du nægter modtagelse eller undlader at afhente varen. Ønsker du dine penge refunderet skal du returnere varen til os. Returpakken skal indeholde enten faktura eller en kopi heraf og være i samme stand og mængde som ved afsendelsen. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varen, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Returadresse:

I formularen som udfyldes, fremgår vores returadresse.

NB: Vi accepterer ikke forsendelser til pakkeshops kun med omdeling. Forsendelser til pakkeshops sendes retur til modtager.

Reklamation

Købelovens mangels-regler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på Droneland.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

For at oprette en reklamationssag skal du underrette os om reklamationen på info@droneland.dk og printe og udfylde vores reklamationsformular som du finder nedenfor. Formularen medsendes sammen med varen/varerne.

I reklamationsformularen bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Hvor hurtigt bør du reklamere? 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@droneland.dk.

Returadresse:

I formularen som udfyldes, fremgår vores returadresse.

NB: Vi accepterer ikke forsendelser til pakkeshops kun med omdeling. Forsendelser til pakkeshops sendes retur til modtager.

Product added to wishlist
Product added to compare.